»dosega visoko raven uprizoritve v vseh njenih elementih. Igralci natančno in disciplinirano sledijo rdeči niti, danes še kako aktualnega besedila, kar se kaže kot prava repertoarna poteza gledališča. Predstava je polna energije, medsebojne igralske povezanosti, zavzete ansambelske igre, ki da uprizoritvi potreben zagon in ritem.«
»povsem prevzela s svojo upodobitvijo Lidije, ki se sooča s težkim življenjskim obdobjem mlade ženske, ki skuša zanositi. Cecilia nas s svojo tankočutno igro popelje na vrtiljak čustev. S svojo igro nas je prepričala, očarala in začarala.«
»v predstavi ni le tretji prijatelj, temveč srce predstave. Je komični predah med napetim odnosom prijateljev in hkrati zrcalo krhkosti naših odnosov. V znamenitem monologu niti za trenutek ne izgubi jasnosti misli niti stika z občinstvom. Blaž z Yvánom preseže okvir ansambelske igre.«
»Vsa ta stanja igralec vešče vzdržuje do trenutka, ko se zgodi tisto nepričakovano, kar sproži zlom in razpad osebnosti, ki jo igralec nesebično in ranljivo ponudi občinstvu.«
»Režijski pristop Katarine Klajn niza v sebi sklenjene posamične prizore v homogeno celoto. Tak princip ponuja bogat material in omogoča igralski prostor, ki ga oba protagonista Urška Klajn Marion in Žiga Medvešek polno in kakovostno izkoristita.«
»Ljubiteljsko gledališče iz leta v leto in iz festivala v festival po delovanju in ambicioznosti raste in se razvija. Izstopa zlasti na področju avtorskih projektov, kjer mu idej in poguma ne manjka. To obeta, da bomo tudi v prihodnje gledali drzne in ambiciozne projekte.«